Monday 26 August 2013

PRODUK KURUS SECARA SIHAT DAN SELAMAT


FOREVER ALOE VERA GEL

Daun Aloe yang Ajaib didapati mengandungi lebih daripada 200 Sebatian.  Satu Produk hasil daripada Penstabilan Alow yang Berpaten, Gel kami digemari oleh mereka yang inginkan Sistem Pencernaan yang Sihat dan Tahap Tenaga yang Semulajadi.

KEBAIKAN/MANFAAT ALOE VERA GEL
PRODUK FOREVER LIVING

Aloe Vera Gel yang Tulen

Membantu Penyahtoksikan Badan yang Lengkap

Menggalakkan Sistem Penghadaman

Meningkatkan Penyerapan Nutrien

Meningkatkan Tahap Tenaga

 Mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imunisasi dan melancarkan sistem gastrousus.

Membantu meningkatkan keefisienan penyerapan nutrien oleh sel-sel. Tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.

Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan. Ia membersihkan usus kecil, melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganisma yang tidak baik seperti kulat. Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.

Sistem pencernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga. Dengan itu, dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.

Memberikan tindakan 2 dalam 1 (2 in 1) iaitu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.

Membantu meningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nutrien yang kurang baik.

Cara Pengambilan:
Dos yang dicadangkan: 30 - 60ml setiap kali, 2 kali sehari

Harga sebotol:

RM 90.00 sahaja

Jika berminat boleh hubungi:
017-2668174

No comments: